Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Olomouc 24 3 578 3 252 326 9% 14
2 Gladiátor II Cinestar Olomouc 14 2 982 2 910 82 3% 6
3 Venom: Poslední tanec Cinestar Olomouc 12 1 216 1 178 38 3% 3
4 Radost na dosah Cinestar Olomouc 18 2 922 2 897 29 1% 2
5 Pyšná princezna Cinestar Olomouc 20 2 072 2 053 19 1% 1
6 Klaunovy Vánoce Cinestar Olomouc 4 428 412 16 4% 4
7 Aneta Cinestar Olomouc 4 360 346 14 4% 4
8 Sobík Niko: Cesta za polární záři Cinestar Olomouc 12 1 252 1 239 13 1% 1
9 Rozzum v divočině Cinestar Olomouc 8 720 710 10 1% 1
10 Heretik Cinestar Olomouc 4 360 350 10 3% 2

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel