Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Aneta Cinestar Olomouc 2 180 115 65 36% 32
2 Pyšná princezna Cinestar Olomouc 3 485 441 45 9% 15
3 Venom: Poslední tanec Cinestar Olomouc 4 825 788 40 5% 10
4 Poklad Cinestar Olomouc 3 491 475 16 3% 5
5 Tajemství smrti Cinestar Olomouc 2 180 165 15 8% 8
6 Rozzum v divočině Cinestar Olomouc 2 214 204 10 5% 5
7 Výjimečný stav Cinestar Olomouc 2 214 206 8 4% 4
8 Red One Cinestar Olomouc 4 555 549 6 1% 2
9 Hranice přežití Cinestar Olomouc 3 330 324 6 2% 2
10 Úsměv 2 Cinestar Olomouc 1 90 86 4 4% 4
11 Vlny Cinestar Olomouc 1 90 88 2 2% 2
12 Lóve 2 Cinestar Olomouc 2 240 238 2 1% 1

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel