Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Venom: Poslední tanec Cinestar Olomouc 23 4 497 4 422 89 2% 4
2 Tajemství smrti Cinestar Olomouc 12 1 284 1 236 48 4% 4
3 Rozzum v divočině Cinestar Olomouc 10 1 070 1 028 42 4% 4
4 Poklad Cinestar Olomouc 18 3 222 3 181 41 1% 2
5 Výjimečný stav Cinestar Olomouc 12 1 424 1 398 26 2% 2
6 Moje kouzelná rodinka Cinestar Olomouc 8 1 288 1 279 11 1% 1
7 Úsměv 2 Cinestar Olomouc 6 642 635 7 1% 1
8 The Apprentice: Příběh Trumpa Cinestar Olomouc 8 720 715 5 1% 1
9 200% Vlk Cinestar Olomouc 9 810 805 5 1% 1
10 Konkláve Cinestar Olomouc 8 720 716 4 1% 0
11 Bambi: Příběh života z lesů Cinestar Olomouc 2 214 211 3 1% 2

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel