Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Olomouc 22 3 822 2 901 929 24% 42
2 V hlavě 2 Cinestar Olomouc 14 2 878 2 507 381 13% 27
3 Vlny Cinestar Olomouc 14 2 506 2 204 302 12% 22
4 Vetřelec: Romulus Cinestar Olomouc 8 720 465 255 35% 32
5 Fakjů princezny Cinestar Olomouc 8 720 552 168 23% 21
6 Deadpool & Wolverine Cinestar Olomouc 16 1 816 1 661 155 9% 10
7 Já, padouch 4 Cinestar Olomouc 14 1 260 1 166 94 7% 7
8 Zápisník alkoholičky Cinestar Olomouc 4 360 282 78 22% 20
9 10 životů kocourka Mňouka Cinestar Olomouc 6 642 589 53 8% 9
10 OZI: Hlas pralesa Cinestar Olomouc 8 856 849 7 1% 1

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel