Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V hlavě 2 Cinestar Olomouc 82 16 995 11 928 5 188 31% 63
2 Zápisník alkoholičky Cinestar Olomouc 32 3 768 2 928 872 23% 27
3 Já, padouch 4 Cinestar Olomouc 16 1 832 1 424 424 23% 26
4 Tiché místo: První den Cinestar Olomouc 8 728 631 105 14% 13
5 Twisters Cinestar Olomouc 8 864 784 88 10% 11
6 Zahradníkův rok Cinestar Olomouc 12 1 092 1 018 86 8% 7
7 Garfield ve filmu Cinestar Olomouc 8 728 682 54 7% 7
8 Vezmi mě na Měsíc Cinestar Olomouc 4 364 349 19 5% 5
9 BLUE LOCK THE MOVIE -EPISODE NAGI- Cinestar Olomouc 6 546 539 13 2% 2

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel