Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinestar Mladá Boleslav 14 2 129 1 409 738 35% 53
2 Karate Kid: Legendy Cinestar Mladá Boleslav 15 1 705 1 506 199 12% 13
3 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Mladá Boleslav 7 653 499 154 24% 22
4 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinestar Mladá Boleslav 8 1 232 1 090 150 12% 19
5 Minecraft film Cinestar Mladá Boleslav 3 268 196 72 27% 24
6 Thunderbolts* Cinestar Mladá Boleslav 3 288 250 38 13% 13
7 High School Heist Cinestar Mladá Boleslav 14 962 925 37 4% 3
8 Pohádky pro Hurvínka Cinestar Mladá Boleslav 5 388 377 11 3% 2

Cinestar Mladá Boleslav

tř. Václava Klementa 1459, Mladá Boleslav

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel