Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinestar Liberec 20 2 500 1 590 918 37% 46
2 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Liberec 24 3 256 2 605 651 20% 27
3 Kouzlo derby Cinestar Liberec 26 4 181 3 590 623 15% 24
4 Šmoulové ve filmu Cinestar Liberec 24 3 688 3 309 411 11% 17
5 Sbormistr Cinestar Liberec 8 656 443 213 32% 27
6 Tajemství loňského léta Cinestar Liberec 16 1 820 1 621 199 11% 12
7 Superman Cinestar Liberec 8 656 491 165 25% 21
8 Lilo & Stitch Cinestar Liberec 8 928 801 135 15% 17
9 Rituál Cinestar Liberec 4 384 304 80 21% 20
10 28 let poté Cinestar Liberec 4 411 362 49 12% 12
11 Elio Cinestar Liberec 4 328 286 42 13% 10
12 Dívka jménem Willow Cinestar Liberec 4 384 356 28 7% 7

Cinestar Liberec

České mládeže 456, Liberec

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel