Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Gladiátor II Cinestar Jihlava 16 2 487 1 977 526 21% 33
2 Pyšná princezna Cinestar Jihlava 10 1 790 1 715 91 5% 9
3 Venom: Poslední tanec Cinestar Jihlava 11 1 057 987 70 7% 6
4 Aneta Cinestar Jihlava 4 348 305 43 12% 11
5 Vandráci na ostrově lidojedů Cinestar Jihlava 4 348 326 22 6% 6
6 Rozzum v divočině Cinestar Jihlava 4 373 355 18 5% 4
7 Úsměv 2 Cinestar Jihlava 4 348 333 15 4% 4
8 Prezidentka Cinestar Jihlava 4 348 338 10 3% 2
9 Výjimečný stav Cinestar Jihlava 3 261 253 8 3% 3
10 Looney Tunes: Žvýkačková pohroma Cinestar Jihlava 4 448 440 8 2% 2
11 Poklad Cinestar Jihlava 1 112 110 2 2% 2

Cinestar Jihlava

Hradební 5440/1, Jihlava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel