Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Hradec Králové 28 5 300 2 973 2 327 44% 83
2 F1 Cinestar Hradec Králové 32 6 548 4 768 1 800 27% 56
3 Jak vycvičit draka Cinestar Hradec Králové 16 2 076 1 544 536 26% 34
4 Lilo & Stitch Cinestar Hradec Králové 12 1 700 1 372 340 20% 28
5 28 let poté Cinestar Hradec Králové 12 1 248 1 023 225 18% 19
6 Elio Cinestar Hradec Králové 8 992 886 110 11% 14
7 Bacha na družičku! Cinestar Hradec Králové 16 2 060 1 980 92 4% 6
8 Dívka jménem Willow Cinestar Hradec Králové 10 936 883 53 6% 5
9 M3GAN 2.0 Cinestar Hradec Králové 4 548 518 34 6% 8

Cinestar Hradec Králové

Brněnská 1825/23A, Hradec Králové

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel