Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Moře na dvoře Cinestar Hradec Králové 24 4 424 3 480 952 22% 40
2 Bridget Jonesová: Láskou šílená Cinestar Hradec Králové 16 3 456 2 898 574 17% 36
3 Captain America: Nový svět Cinestar Hradec Králové 12 2 160 1 737 431 20% 36
4 Mickey 17 Cinestar Hradec Králové 14 3 096 2 801 299 10% 21
5 Na plech Cinestar Hradec Králové 11 1 375 1 087 288 21% 26
6 Ježek Sonic 3 Cinestar Hradec Králové 6 864 634 236 27% 39
7 Jako z divokých vajec Cinestar Hradec Králové 12 1 768 1 572 198 11% 16
8 Paddington v džungli Cinestar Hradec Králové 8 1 096 962 142 13% 18
9 Tichá pošta Cinestar Hradec Králové 8 832 708 124 15% 16
10 V dobrém i zlém Cinestar Hradec Králové 4 416 324 92 22% 23
11 Mufasa: Lví král Cinestar Hradec Králové 2 250 169 81 32% 40
12 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Hradec Králové 2 262 189 74 28% 37
13 Léto s Evženem Cinestar Hradec Králové 4 416 359 57 14% 14
14 Mnichov 1972 Cinestar Hradec Králové 8 916 864 52 6% 6
15 Zlatovláska Cinestar Hradec Králové 2 208 161 47 23% 24
16 Já, rebelka Cinestar Hradec Králové 1 137 105 33 24% 33
17 Vlny Cinestar Hradec Králové 1 104 89 15 14% 15
18 Opice Cinestar Hradec Králové 1 104 90 14 13% 14
19 Manželé Stodolovi Cinestar Hradec Králové 1 104 94 10 10% 10
20 Zápisník alkoholičky Cinestar Hradec Králové 1 104 102 2 2% 2

Cinestar Hradec Králové

Brněnská 1825/23A, Hradec Králové

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel