Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Thunderbolts* Cinestar Černý Most 12 3 091 2 832 259 8% 22
2 Vyšehrad Dvje Cinestar Černý Most 7 1 206 985 221 18% 32
3 Minecraft film Cinestar Černý Most 8 1 417 1 209 208 15% 26
4 Panda a já Cinestar Černý Most 1 134 82 52 39% 52
5 Until Dawn Cinestar Černý Most 2 209 176 33 16% 16
6 Sněhurka Cinestar Černý Most 2 268 243 25 9% 12
7 Sneaks Cinestar Černý Most 3 225 205 20 9% 7
8 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinestar Černý Most 1 106 95 11 10% 11
9 The Surfer Cinestar Černý Most 2 268 258 10 4% 5
10 Rosario: Prokletí Cinestar Černý Most 1 106 100 6 6% 6

Cinestar Černý Most

Chlumecká 756/6, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel