Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vlny Cinestar Černý Most 6 1 036 877 167 16% 28
2 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Černý Most 4 1 176 1 057 121 10% 30
3 Deadpool & Wolverine Cinestar Černý Most 3 402 300 106 26% 35
4 V hlavě 2 Cinestar Černý Most 7 1 220 1 187 43 4% 6
5 Zápisník alkoholičky Cinestar Černý Most 1 134 103 33 25% 33
6 Vetřelec: Romulus Cinestar Černý Most 3 825 802 27 3% 9
7 Vrána Cinestar Černý Most 6 900 896 10 1% 2
8 Já, padouch 4 Cinestar Černý Most 2 212 210 6 3% 3
9 MIKI Cinestar Černý Most 1 78 74 6 8% 6
10 Longlegs Cinestar Černý Most 1 75 69 6 8% 6
11 Fakjů princezny Cinestar Černý Most 1 75 74 3 4% 3

Cinestar Černý Most

Chlumecká 756/6, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel