Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V hlavě 2 Cinestar Černý Most 76 20 759 15 599 5 270 25% 69
2 Zápisník alkoholičky Cinestar Černý Most 28 3 096 2 211 941 30% 34
3 Já, padouch 4 Cinestar Černý Most 28 4 264 3 565 755 18% 27
4 Twisters Cinestar Černý Most 25 4 530 4 363 207 5% 8
5 Hrabě Monte Christo Cinestar Černý Most 4 312 214 106 34% 26
6 Zahradníkův rok Cinestar Černý Most 10 751 669 101 13% 10
7 Garfield ve filmu Cinestar Černý Most 8 612 572 56 9% 7
8 Vezmi mě na Měsíc Cinestar Černý Most 4 312 281 39 12% 10
9 BLUE LOCK THE MOVIE -EPISODE NAGI- Cinestar Černý Most 8 612 615 13 2% 2

Cinestar Černý Most

Chlumecká 756/6, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel