Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Thunderbolts* Cinestar Anděl 18 2 421 2 177 250 10% 14
2 Vyšehrad Dvje Cinestar Anděl 13 2 467 2 357 110 4% 8
3 Minecraft film Cinestar Anděl 10 1 903 1 817 86 5% 9
4 Hříšníci Cinestar Anděl 5 473 403 70 15% 14
5 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Anděl 2 282 218 64 23% 32
6 Until Dawn Cinestar Anděl 4 764 730 36 5% 9
7 Amatér Cinestar Anděl 2 220 200 20 9% 10
8 Konkláve Cinestar Anděl 1 110 94 16 15% 16
9 The Surfer Cinestar Anděl 5 705 694 16 2% 3
10 Sneaks Cinestar Anděl 3 330 318 12 4% 4
11 Panda a já Cinestar Anděl 3 337 327 11 3% 4
12 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinestar Anděl 1 257 251 6 2% 6
13 Zúčtování 2 Cinestar Anděl 2 499 496 3 1% 2

Cinestar Anděl

Radlická 3179/1E, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel