Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Thunderbolts* Cinestar Anděl 19 3 231 2 939 300 9% 16
2 Vyšehrad Dvje Cinestar Anděl 13 2 467 2 340 127 5% 10
3 Minecraft film Cinestar Anděl 11 1 901 1 780 121 6% 11
4 Hříšníci Cinestar Anděl 5 473 398 75 16% 15
5 The Surfer Cinestar Anděl 5 705 678 32 5% 6
6 Konkláve Cinestar Anděl 1 110 79 31 28% 31
7 Amatér Cinestar Anděl 2 220 196 24 11% 12
8 Until Dawn Cinestar Anděl 4 504 483 23 5% 6
9 Sneaks Cinestar Anděl 3 330 311 19 6% 6
10 Panda a já Cinestar Anděl 3 337 321 17 5% 6
11 Zúčtování 2 Cinestar Anděl 2 369 353 16 4% 8
12 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinestar Anděl 1 257 255 2 1% 2

Cinestar Anděl

Radlická 3179/1E, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel