Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Ježek Sonic 3 Cinestar Anděl 4 615 414 201 33% 50
2 Mufasa: Lví král Cinestar Anděl 12 895 833 67 7% 6
3 Čarodějka Cinestar Anděl 8 932 875 57 6% 7
4 Heretik Cinestar Anděl 5 384 335 49 13% 10
5 V dobrém i zlém Cinestar Anděl 2 264 219 45 17% 22
6 Gladiátor II Cinestar Anděl 5 166 125 42 25% 8
7 Vlny Cinestar Anděl 4 244 211 33 14% 8
8 Pán prstenů: Válka Rohirů Cinestar Anděl 3 220 196 24 11% 8
9 Léto s Evženem Cinestar Anděl 4 330 306 24 7% 6
10 Aneta Cinestar Anděl 1 112 90 22 20% 22
11 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Anděl 6 98 79 19 19% 3
12 Lovec Kraven Cinestar Anděl 4 514 499 15 3% 4

Cinestar Anděl

Radlická 3179/1E, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel