Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Ježek Sonic 3 Cinema City Zličín 1 167 124 43 26% 43
2 Čarodějka Cinema City Zličín 3 405 364 41 10% 14
3 Odvážná Vaiana 2 Cinema City Zličín 3 541 501 40 7% 13
4 Mufasa: Lví král Cinema City Zličín 4 948 917 31 3% 8
5 Gladiátor II Cinema City Zličín 2 579 554 25 4% 12
6 Lovec Kraven Cinema City Zličín 2 196 174 22 11% 11
7 Láska nebeská Cinema City Zličín 2 356 344 12 3% 6
8 V dobrém i zlém Cinema City Zličín 1 96 86 10 10% 10
9 Pán prstenů: Válka Rohirů Cinema City Zličín 1 148 141 7 5% 7
10 Klaunovy Vánoce Cinema City Zličín 1 96 90 6 6% 6
11 Venom: Poslední tanec Cinema City Zličín 1 179 175 4 2% 4

Cinema City Zličín

Řevnická 121/1, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel