Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinema City Velký Špalíček 7 1 795 1 445 350 19% 50
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Velký Špalíček 5 1 062 933 129 12% 26
3 Karate Kid: Legendy Cinema City Velký Špalíček 3 396 353 43 11% 14
4 Vyšehrad Dvje Cinema City Velký Špalíček 2 357 332 25 7% 12
5 Minecraft film Cinema City Velký Špalíček 2 117 95 22 19% 11
6 High School Heist Cinema City Velký Špalíček 3 233 214 19 8% 6
7 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Velký Špalíček 1 162 145 17 10% 17
8 Thunderbolts* Cinema City Velký Špalíček 1 307 298 9 3% 9
9 Boléro Cinema City Velký Špalíček 1 86 81 5 6% 5

Cinema City Velký Špalíček

Mečová 695/2, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel