Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Ježek Sonic 3 Cinema City Plzeň 5 857 813 44 5% 9
2 V dobrém i zlém Cinema City Plzeň 5 787 749 38 5% 8
3 Nosferatu Cinema City Plzeň 4 1 258 1 224 34 3% 8
4 Mufasa: Lví král Cinema City Plzeň 2 297 274 23 8% 12
5 Odvážná Vaiana 2 Cinema City Plzeň 2 326 310 16 5% 8
6 Já a můj terapeut Cinema City Plzeň 4 244 233 11 5% 3
7 Maria Cinema City Plzeň 1 183 175 8 4% 8
8 Hammarskjöld – Boj za mír Cinema City Plzeň 1 61 54 7 11% 7
9 Nikdo mě nemá rád Cinema City Plzeň 2 354 348 6 2% 3
10 Čarodějka Cinema City Plzeň 2 181 178 3 2% 2
11 Parthenopé Cinema City Plzeň 1 135 132 3 2% 3

Cinema City Plzeň

Radčická 2, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel