Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Gladiátor II Cinema City Plzeň 56 12 866 12 637 229 2% 4
2 Poklad Cinema City Plzeň 6 512 479 33 6% 6
3 Pyšná princezna Cinema City Plzeň 18 3 046 3 018 28 1% 2
4 Venom: Poslední tanec Cinema City Plzeň 16 2 148 2 123 25 1% 2
5 Úsměv 2 Cinema City Plzeň 8 1 304 1 281 23 2% 3
6 Aneta Cinema City Plzeň 8 488 469 19 4% 2
7 Já, padouch 4 Cinema City Plzeň 5 305 289 16 5% 3
8 Rozzum v divočině Cinema City Plzeň 8 1 016 1 008 8 1% 1
9 Tajemství smrti Cinema City Plzeň 4 708 700 8 1% 2
10 Vlny Cinema City Plzeň 4 708 702 6 1% 2
11 Výjimečný stav Cinema City Plzeň 4 540 536 4 1% 1

Cinema City Plzeň

Radčická 2, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel