Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V hlavě 2 Cinema City Plzeň 71 15 319 12 668 2 651 17% 37
2 Zápisník alkoholičky Cinema City Plzeň 20 3 260 2 610 650 20% 32
3 Já, padouch 4 Cinema City Plzeň 32 4 304 3 825 479 11% 15
4 Twisters Cinema City Plzeň 28 4 500 4 381 119 3% 4
5 Zahradníkův rok Cinema City Plzeň 12 732 653 79 11% 7
6 Tiché místo: První den Cinema City Plzeň 4 536 489 47 9% 12
7 MaXXXine Cinema City Plzeň 4 244 202 42 17% 10
8 Vezmi mě na Měsíc Cinema City Plzeň 6 1 274 1 255 19 1% 3
9 Mizerové: Na život a na smrt Cinema City Plzeň 4 244 233 11 5% 3
10 Zatracená krvavá láska Cinema City Plzeň 8 1 464 1 455 9 1% 1

Cinema City Plzeň

Radčická 2, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel