Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinema City Pardubice 32 5 248 3 982 1 266 24% 40
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Pardubice 24 3 140 2 937 203 6% 8
3 Vyšehrad Dvje Cinema City Pardubice 12 1 172 976 196 17% 16
4 Minecraft film Cinema City Pardubice 12 1 036 868 168 16% 14
5 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Pardubice 8 752 636 116 15% 14
6 Thunderbolts* Cinema City Pardubice 12 1 108 1 001 107 10% 9
7 Karate Kid: Legendy Cinema City Pardubice 10 910 833 77 8% 8
8 High School Heist Cinema City Pardubice 8 728 692 36 5% 4
9 Pohádky pro Hurvínka Cinema City Pardubice 6 546 515 31 6% 5
10 Boléro Cinema City Pardubice 4 364 355 9 2% 2

Cinema City Pardubice

Masarykovo nám. 2799, Pardubice

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel