Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jak vycvičit draka Cinema City Ostrava 26 4 044 3 574 470 12% 18
2 28 let poté Cinema City Ostrava 14 2 184 2 029 155 7% 11
3 Lilo & Stitch Cinema City Ostrava 16 1 658 1 526 132 8% 8
4 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Ostrava 8 648 560 88 14% 11
5 Elio Cinema City Ostrava 44 8 360 8 280 80 1% 2
6 Balerína Cinema City Ostrava 8 1 312 1 257 55 4% 7
7 Klaun v kukuřičném poli Cinema City Ostrava 4 624 596 28 4% 7
8 Fénické spiknutí Cinema City Ostrava 4 280 264 16 6% 4
9 Vyšehrad Dvje Cinema City Ostrava 2 140 127 13 9% 6
10 Karate Kid: Legendy Cinema City Ostrava 4 624 618 6 1% 2
11 Lásko, neblázni! Cinema City Ostrava 4 280 278 2 1% 0

Cinema City Ostrava

Jantarová 4, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel