Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jak vycvičit draka Cinema City Ostrava 9 2 048 1 931 117 6% 13
2 Lilo & Stitch Cinema City Ostrava 3 425 382 43 10% 14
3 Balerina Cinema City Ostrava 3 468 447 21 4% 7
4 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Ostrava 3 232 212 20 9% 7
5 Klaun v kukuřičném poli Cinema City Ostrava 1 172 156 16 9% 16
6 Lásko, neblázni! Cinema City Ostrava 3 228 213 15 7% 5
7 Vyšehrad Dvje Cinema City Ostrava 1 70 58 12 17% 12
8 Karate Kid: Legendy Cinema City Ostrava 1 70 63 7 10% 7
9 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Ostrava 1 172 166 6 3% 6
10 Fénické spiknutí Cinema City Ostrava 1 79 74 5 6% 5
11 Minecraft film Cinema City Ostrava 1 156 153 3 2% 3

Cinema City Ostrava

Jantarová 4, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel