Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V hlavě 2 Cinema City Ostrava 61 11 847 8 291 3 556 30% 58
2 Zápisník alkoholičky Cinema City Ostrava 23 2 684 2 191 493 18% 21
3 Já, padouch 4 Cinema City Ostrava 20 2 850 2 483 367 13% 18
4 Twisters Cinema City Ostrava 20 3 120 3 037 83 3% 4
5 Zahradníkův rok Cinema City Ostrava 9 942 868 74 8% 8
6 Vezmi mě na Měsíc Cinema City Ostrava 8 648 608 40 6% 5
7 Tiché místo: První den Cinema City Ostrava 7 490 452 38 8% 5
8 MaXXXine Cinema City Ostrava 4 1 236 1 213 23 2% 6
9 Zatracená krvavá láska Cinema City Ostrava 4 324 310 14 4% 4

Cinema City Ostrava

Jantarová 4, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel