Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Minecraft film Cinema City Olympia 72 21 182 10 226 10 956 52% 152
2 Jak se nám to mohlo stát!? Cinema City Olympia 12 1 356 1 047 309 23% 26
3 Moře na dvoře Cinema City Olympia 10 910 705 205 23% 20
4 Sněhurka Cinema City Olympia 8 840 653 187 22% 23
5 Odvážná Vaiana 2 Cinema City Olympia 6 1 632 1 481 151 9% 25
6 Ježek Sonic 3 Cinema City Olympia 4 1 176 1 074 102 9% 26
7 Bridget Jonesová: Láskou šílená Cinema City Olympia 8 856 755 101 12% 13
8 Na plech Cinema City Olympia 4 452 355 97 21% 24
9 Operace Black Bag Cinema City Olympia 12 1 784 1 689 95 5% 8
10 V pasti Cinema City Olympia 12 1 784 1 692 92 5% 8
11 Paddington v džungli Cinema City Olympia 6 428 338 90 21% 15
12 Čarodějnice a lovec Cinema City Olympia 4 420 332 88 21% 22
13 Working Man Cinema City Olympia 4 364 302 62 17% 16
14 Mufasa: Lví král Cinema City Olympia 2 544 492 52 10% 26
15 Já, rebelka Cinema City Olympia 2 226 175 51 23% 26
16 Captain America: Nový svět Cinema City Olympia 2 174 135 39 22% 20
17 Dogman Cinema City Olympia 4 420 382 38 9% 10
18 Bob a Bobek ve filmu: Na stopě Mrkvojeda Cinema City Olympia 4 1 364 1 329 35 3% 9
19 Agent Čuník Cinema City Olympia 4 226 197 29 13% 7
20 Novokain Cinema City Olympia 4 420 393 27 6% 7
21 Poslední nádech Cinema City Olympia 4 428 409 19 4% 5

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel