Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Mufasa: Lví král Cinema City Olympia 5 909 816 93 10% 19
2 Lovec Kraven Cinema City Olympia 3 594 535 59 10% 20
3 Odvážná Vaiana 2 Cinema City Olympia 3 497 448 49 10% 16
4 Klaunovy Vánoce Cinema City Olympia 1 105 67 38 36% 38
5 Čarodějka Cinema City Olympia 3 452 415 37 8% 12
6 V dobrém i zlém Cinema City Olympia 1 107 70 37 35% 37
7 Gladiátor II Cinema City Olympia 2 501 470 31 6% 16
8 Úsměv 2 Cinema City Olympia 1 107 81 26 24% 26
9 Léto s Evženem Cinema City Olympia 1 105 85 20 19% 20
10 Heretik Cinema City Olympia 1 272 258 14 5% 14
11 Radost na dosah Cinema City Olympia 1 105 92 13 12% 13
12 Láska nebeská Cinema City Olympia 2 174 162 12 7% 6

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel