Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V hlavě 2 Cinema City Olympia 80 22 192 15 232 6 960 31% 87
2 Já, padouch 4 Cinema City Olympia 44 6 524 4 983 1 541 24% 35
3 Zápisník alkoholičky Cinema City Olympia 20 2 984 1 630 1 354 45% 68
4 Twisters Cinema City Olympia 28 6 776 6 449 327 5% 12
5 Tiché místo: První den Cinema City Olympia 4 348 181 167 48% 42
6 Zahradníkův rok Cinema City Olympia 12 1 284 1 152 132 10% 11
7 Vezmi mě na Měsíc Cinema City Olympia 8 784 705 79 10% 10
8 MaXXXine Cinema City Olympia 4 1 176 1 129 47 4% 12
9 Rychle a nemožně Cinema City Olympia 4 452 413 39 9% 10
10 Zatracená krvavá láska Cinema City Olympia 8 728 699 29 4% 4

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel