Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinema City Liberec 8 988 945 43 4% 5
2 Klaun v kukuřičném poli Cinema City Liberec 6 528 511 17 3% 3
3 Fénické spiknutí Cinema City Liberec 3 236 223 13 6% 4
4 Balerína Cinema City Liberec 10 1 202 1 191 11 1% 1
5 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Liberec 3 494 483 11 2% 4
6 Minecraft film Cinema City Liberec 3 264 254 10 4% 3
7 High School Heist Cinema City Liberec 3 236 232 4 2% 1
8 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Liberec 3 236 234 2 1% 1
9 Pohádky pro Hurvínka Cinema City Liberec 3 434 432 2 0% 1
10 Krtkův svět Cinema City Liberec 3 334 333 1 0% 0

Cinema City Liberec

Soukenné náměstí 669/2a, Liberec

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel