Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Moře na dvoře 13.03.2025 15:50:00 Cinema City Olympia 388 382 6 2%
2 Moře na dvoře 13.03.2025 18:10:00 Cinema City Olympia 388 373 15 4%
3 Moře na dvoře 13.03.2025 19:50:00 Cinema City Olympia 87 71 16 18%
4 Moře na dvoře 14.03.2025 15:50:00 Cinema City Olympia 388 376 12 3%
5 Moře na dvoře 14.03.2025 18:10:00 Cinema City Olympia 388 345 43 11%
6 Moře na dvoře 14.03.2025 19:50:00 Cinema City Olympia 87 11 76 87%
7 Moře na dvoře 15.03.2025 10:50:00 Cinema City Olympia 87 70 17 20%
8 Moře na dvoře 15.03.2025 13:10:00 Cinema City Olympia 87 36 51 59%
9 Moře na dvoře 15.03.2025 15:50:00 Cinema City Olympia 388 224 164 42%
10 Moře na dvoře 15.03.2025 18:10:00 Cinema City Olympia 388 196 192 49%
11 Moře na dvoře 15.03.2025 19:50:00 Cinema City Olympia 87 5 82 94%
12 Moře na dvoře 16.03.2025 10:50:00 Cinema City Olympia 87 72 15 17%
13 Moře na dvoře 16.03.2025 13:10:00 Cinema City Olympia 87 40 47 54%
14 Moře na dvoře 16.03.2025 15:50:00 Cinema City Olympia 388 312 76 20%
15 Moře na dvoře 16.03.2025 18:10:00 Cinema City Olympia 388 334 54 14%
16 Moře na dvoře 16.03.2025 19:50:00 Cinema City Olympia 87 73 14 16%
Moře na dvoře

Moře na dvoře

Stárnoucí muž se náhle dozvídá o své vážné nemoci. Začne se připravovat na nejhorší, ale zdá se, že láska ho ještě neopustila.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel