Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Influencerky 12.09.2024 12:40:00 Cinema City Chodov 345 343 2 1%
2 Influencerky 12.09.2024 15:00:00 Cinema City Chodov 111 111 0 0%
3 Influencerky 12.09.2024 17:00:00 Cinema City Chodov 111 110 1 1%
4 Influencerky 12.09.2024 18:00:00 Cinema City Chodov 31 31 0 0%
5 Influencerky 12.09.2024 19:00:00 Cinema City Chodov 111 107 4 4%
6 Influencerky 12.09.2024 21:00:00 Cinema City Chodov 111 109 2 2%
7 Influencerky 13.09.2024 12:40:00 Cinema City Chodov 345 344 1 0%
8 Influencerky 13.09.2024 15:00:00 Cinema City Chodov 111 111 0 0%
9 Influencerky 13.09.2024 17:00:00 Cinema City Chodov 111 110 1 1%
10 Influencerky 13.09.2024 18:00:00 Cinema City Chodov 31 29 2 6%
11 Influencerky 13.09.2024 19:00:00 Cinema City Chodov 111 110 1 1%
12 Influencerky 13.09.2024 21:00:00 Cinema City Chodov 111 107 4 4%
13 Influencerky 14.09.2024 10:40:00 Cinema City Chodov 345 345 0 0%
14 Influencerky 14.09.2024 12:40:00 Cinema City Chodov 345 340 5 1%
15 Influencerky 14.09.2024 14:50:00 Cinema City Chodov 39 38 1 3%
16 Influencerky 14.09.2024 15:00:00 Cinema City Chodov 111 111 0 0%
17 Influencerky 14.09.2024 17:00:00 Cinema City Chodov 111 101 10 9%
18 Influencerky 14.09.2024 18:00:00 Cinema City Chodov 31 21 10 32%
19 Influencerky 14.09.2024 19:00:00 Cinema City Chodov 111 87 24 22%
20 Influencerky 14.09.2024 21:00:00 Cinema City Chodov 111 111 0 0%
21 Influencerky 15.09.2024 10:40:00 Cinema City Chodov 345 345 0 0%
22 Influencerky 15.09.2024 12:40:00 Cinema City Chodov 345 338 7 2%
23 Influencerky 15.09.2024 14:50:00 Cinema City Chodov 39 38 1 3%
24 Influencerky 15.09.2024 15:00:00 Cinema City Chodov 111 108 3 3%
25 Influencerky 15.09.2024 17:00:00 Cinema City Chodov 111 109 2 2%
26 Influencerky 15.09.2024 18:00:00 Cinema City Chodov 31 31 0 0%
27 Influencerky 15.09.2024 19:00:00 Cinema City Chodov 111 107 4 4%
28 Influencerky 15.09.2024 21:00:00 Cinema City Chodov 111 111 0 0%
Influencerky

Influencerky

Nastupující internetová hvězda Zosia, známá pod přezdívkou Just Sophie, zjistí, že její přítel, populární youtuber Komfi, má milenku. Když nevěra vyjde najevo, rozhodne se Zosia přijmout nabídku internetovými uživateli zbožňované Violy a vydat se na cestu do zahraničí za peníze sponzorů. Navštíví exkluzivní letoviska na Kypru, Ibize, Maltě, v Řecku a Itálii a bojuje o pozornost fanoušků. Zosia stoupá mezi elitu influencerů. Bohužel milostný skandál s jejím bývalým přítelem ještě zesílí, když se Komfi dá dohromady se sexy fit-blogerkou Paulou. Také Violu začne pronásledovat temná minulost. Když na povrch vyplouvají skrytá tajemství, je Zosia konfrontována s těžko přijatelnou pravdou o prostředí, do kterého tak zoufale chtěla patřit.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel