Kinomodul

# Film Naměřeno Multikin Odehráno Multi/kina Poměr M/K Odhad Skutečnost Trefa
1 Venom: Poslední tanec 20 122 697/697 100% 697/697 100% 20 122 25 340 79%
2 Pyšná princezna 15 637 564/564 100% 564/564 100% 15 637 51 750 30%
3 Red One 6 772 593/593 100% 593/593 100% 6 772 9 600 71%
4 Aneta 4 982 169/169 100% 169/169 100% 4 982 7 313 68%
5 Úsměv 2 4 970 208/208 100% 208/208 100% 4 970 6 219 80%
6 Vlny 3 832 157/157 100% 157/157 100% 3 832 10 626 36%
7 Rozzum v divočině 3 831 205/205 100% 205/205 100% 3 831 6 051 63%
8 Já, padouch 4 3 769 129/129 100% 129/129 100% 3 769 5 363 70%
9 Konkláve 1 335 88/88 100% 88/88 100% 1 335 2 068 65%
CELKEM 65 250 2810/2810 100% 2810/2810 100% 65 250 124 330 52%

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel