Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jurský svět: Znovuzrození Premiere Cinemas Teplice 20 2 860 1 561 1 299 45% 65
2 F1 Premiere Cinemas Teplice 8 1 256 375 881 70% 110
3 Jak vycvičit draka Premiere Cinemas Teplice 9 1 218 818 400 33% 44
4 Superman Premiere Cinemas Teplice 12 1 392 1 043 349 25% 29
5 Lilo & Stitch Premiere Cinemas Teplice 6 432 127 305 71% 51
6 Kouzlo derby Premiere Cinemas Teplice 2 224 24 200 89% 100
7 Rituál Premiere Cinemas Teplice 4 288 94 194 67% 48
8 Sbormistr Premiere Cinemas Teplice 4 288 120 168 58% 42
9 Šmoulové ve filmu Premiere Cinemas Teplice 1 182 42 140 77% 140

Premiere Cinemas Teplice

náměstí Svobody 3316, Teplice

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel