Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Zootropolis: Město zvířat 2 Premiere Cinemas Olomouc 18 825 688 137 17% 8
2 Na horách Premiere Cinemas Olomouc 7 239 216 23 10% 3
3 Pět nocí u Freddyho 2 Premiere Cinemas Olomouc 10 528 510 18 3% 2
4 Podfukáři 3 Premiere Cinemas Olomouc 4 117 101 16 14% 4
5 Neporazitelní Premiere Cinemas Olomouc 5 157 150 7 4% 1
6 Jujutsu Kaisen: Poprava Premiere Cinemas Olomouc 2 82 78 4 5% 2
7 Prachová příšera Premiere Cinemas Olomouc 4 157 154 3 2% 1
8 Deník shopaholičky Premiere Cinemas Olomouc 4 164 162 2 1% 0
9 Král králů Premiere Cinemas Olomouc 2 84 83 1 1% 0

Premiere Cinemas Olomouc

Polská 1, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel