Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Odvážná Vaiana 2 Premiere Cinemas Olomouc 26 3 256 2 592 664 20% 26
2 Čarodějka Premiere Cinemas Olomouc 16 1 652 1 328 324 20% 20
3 Gladiátor II Premiere Cinemas Olomouc 11 803 511 292 36% 27
4 Léto s Evženem Premiere Cinemas Olomouc 20 2 176 1 965 211 10% 11
5 Lovec Kraven Premiere Cinemas Olomouc 8 944 789 155 16% 19
6 Bob a Bobek ve filmu: Na stopě Mrkvojeda Premiere Cinemas Olomouc 8 738 627 111 15% 14
7 Vlny Premiere Cinemas Olomouc 4 336 226 110 33% 28
8 Venom: Poslední tanec Premiere Cinemas Olomouc 8 1 120 1 016 104 9% 13
9 Aznavour Premiere Cinemas Olomouc 4 468 452 16 3% 4
10 Pyšná princezna Premiere Cinemas Olomouc 2 234 227 7 3% 4

Premiere Cinemas Olomouc

Polská 1, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel