Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinestar Ostrava 6 1 422 1 171 257 18% 43
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinestar Ostrava 5 1 035 896 142 14% 28
3 Karate Kid: Legendy Cinestar Ostrava 5 1 029 963 75 7% 15
4 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Ostrava 3 648 578 72 11% 24
5 Thunderbolts* Cinestar Ostrava 2 394 358 38 10% 19
6 Until Dawn Cinestar Ostrava 1 237 200 38 16% 38
7 Vyšehrad Dvje Cinestar Ostrava 2 380 347 33 9% 16
8 High School Heist Cinestar Ostrava 3 612 591 27 4% 9
9 Minecraft film Cinestar Ostrava 1 213 192 22 10% 22
10 Jak se nám to mohlo stát!? Cinestar Ostrava 1 190 173 17 9% 17
11 Pohádky pro Hurvínka Cinestar Ostrava 1 213 200 14 7% 14

Cinestar Ostrava

Novinářská 6, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel