Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Opava 26 4 345 3 488 893 21% 34
2 F1 Cinestar Opava 20 1 836 1 182 654 36% 33
3 Jak vycvičit draka Cinestar Opava 12 984 722 262 27% 22
4 Superman Cinestar Opava 16 1 704 1 546 158 9% 10
5 Lilo & Stitch Cinestar Opava 6 474 332 142 30% 24
6 Sbormistr Cinestar Opava 11 903 761 142 16% 13
7 Kouzlo derby Cinestar Opava 2 220 95 125 57% 62
8 Rituál Cinestar Opava 8 620 499 121 20% 15
9 Elio Cinestar Opava 6 604 514 90 15% 15
10 28 let poté Cinestar Opava 4 292 233 59 20% 15
11 Šmoulové ve filmu Cinestar Opava 1 212 171 43 20% 43

Cinestar Opava

U Fortny 49/10, Opava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel