Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vlny Cinestar Opava 8 1 696 1 397 315 19% 39
2 Já, padouch 4 Cinestar Opava 10 820 675 145 18% 14
3 Vetřelec: Romulus Cinestar Opava 8 712 579 133 19% 17
4 Nepřivolávej nic zlého Cinestar Opava 8 620 496 124 20% 16
5 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Opava 12 1 320 1 206 114 9% 10
6 Deadpool & Wolverine Cinestar Opava 8 656 547 109 17% 14
7 Milé laskavosti Cinestar Opava 8 676 569 107 16% 13
8 V hlavě 2 Cinestar Opava 14 2 300 2 235 81 4% 6
9 Fakjů princezny Cinestar Opava 6 548 502 46 8% 8
10 Medvídek panda v Africe Cinestar Opava 6 576 555 21 4% 4
11 Influencerky Cinestar Opava 10 730 715 15 2% 2
12 Námi to končí Cinestar Opava 4 328 324 4 1% 1

Cinestar Opava

U Fortny 49/10, Opava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel