Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vlny Cinestar Olomouc 14 2 506 2 462 44 2% 3
2 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Olomouc 14 2 568 2 547 29 1% 2
3 V hlavě 2 Cinestar Olomouc 16 2 816 2 801 23 1% 1
4 Já, padouch 4 Cinestar Olomouc 12 1 182 1 162 20 2% 2
5 Vetřelec: Romulus Cinestar Olomouc 4 428 419 9 2% 2
6 Zápisník alkoholičky Cinestar Olomouc 8 754 745 9 1% 1
7 Nepřivolávej nic zlého Cinestar Olomouc 4 360 354 6 2% 2
8 Fakjů princezny Cinestar Olomouc 4 360 354 6 2% 2
9 Elyas Cinestar Olomouc 8 892 886 6 1% 1
10 Konec světa Cinestar Olomouc 8 1 064 1 062 2 0% 0

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel