Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Jihlava 12 2 309 1 667 664 29% 55
2 Léto s Evženem Cinestar Jihlava 6 597 415 182 30% 30
3 Gladiátor II Cinestar Jihlava 5 435 264 171 39% 34
4 Lovec Kraven Cinestar Jihlava 12 1 539 1 409 136 9% 11
5 Bob a Bobek ve filmu: Na stopě Mrkvojeda Cinestar Jihlava 3 261 142 119 46% 40
6 Venom: Poslední tanec Cinestar Jihlava 3 336 231 105 31% 35
7 Čarodějka Cinestar Jihlava 3 261 161 100 38% 33
8 Pyšná princezna Cinestar Jihlava 2 174 103 71 41% 36
9 Sobík Niko: Cesta za polární záři Cinestar Jihlava 2 224 169 55 25% 28
10 Klaunovy Vánoce Cinestar Jihlava 2 174 157 17 10% 8
11 Zvířátka a Vánoce Cinestar Jihlava 2 174 164 10 6% 5

Cinestar Jihlava

Hradební 5440/1, Jihlava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel