Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Jihlava 13 2 626 1 658 994 38% 76
2 Gladiátor II Cinestar Jihlava 8 1 166 897 275 24% 34
3 Bob a Bobek ve filmu: Na stopě Mrkvojeda Cinestar Jihlava 10 870 652 218 25% 22
4 Zrádci Cinestar Jihlava 1 202 8 196 97% 196
5 Čarodějka Cinestar Jihlava 7 609 450 159 26% 23
6 Venom: Poslední tanec Cinestar Jihlava 5 435 286 149 34% 30
7 Pyšná princezna Cinestar Jihlava 10 1 120 979 141 13% 14
8 Sobík Niko: Cesta za polární záři Cinestar Jihlava 2 174 59 115 66% 58
9 Pán prstenů: Válka Rohirů Cinestar Jihlava 3 336 268 68 20% 23
10 Radost na dosah Cinestar Jihlava 4 348 297 51 15% 13
11 Super Santa Cinestar Jihlava 6 522 489 33 6% 6

Cinestar Jihlava

Hradební 5440/1, Jihlava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel