Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Zootropolis: Město zvířat 2 Cinestar Hradec Králové 5 728 582 146 20% 29
2 Na horách Cinestar Hradec Králové 5 432 393 41 9% 8
3 Zrození alchymistky Cinestar Hradec Králové 3 385 352 35 9% 12
4 Predátor: Nebezpečné území Cinestar Hradec Králové 3 504 475 29 6% 10
5 Podfukáři 3 Cinestar Hradec Králové 3 252 244 8 3% 3
6 Neporazitelní Cinestar Hradec Králové 4 250 244 6 2% 2
7 Čarodějka: Druhá část Cinestar Hradec Králové 2 248 246 3 1% 2
8 Severní pohádka Cinestar Hradec Králové 1 104 102 2 2% 2
9 Milión Cinestar Hradec Králové 1 104 102 2 2% 2
10 Myši v akci: Vánoční past Cinestar Hradec Králové 1 125 123 2 2% 2

Cinestar Hradec Králové

Brněnská 1825/23A, Hradec Králové

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel