Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Zootropolis: Město zvířat 2 Cinema City Zličín 14 2 183 2 103 80 4% 6
2 Pět nocí u Freddyho 2 Cinema City Zličín 12 945 912 33 3% 3
3 Na horách Cinema City Zličín 4 356 344 12 3% 3
4 Čarodějka: Druhá část Cinema City Zličín 4 238 231 7 3% 2
5 Neporazitelní Cinema City Zličín 4 366 360 6 2% 2
6 Černý telefon 2 Cinema City Zličín 2 276 272 4 1% 2
7 Podfukáři 3 Cinema City Zličín 4 196 194 2 1% 0
8 Myši v akci: Vánoční past Cinema City Zličín 2 179 177 2 1% 1
9 Vánoce Offline Cinema City Zličín 2 183 181 2 1% 1
10 Deník shopaholičky Cinema City Zličín 8 716 714 2 0% 0

Cinema City Zličín

Řevnická 121/1, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel