Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 TRON: Ares Cinema City Liberec 18 1 436 1 378 58 4% 3
2 Jedna bitva za druhou Cinema City Liberec 8 759 716 43 6% 5
3 Gábinin kouzelný domek ve filmu Cinema City Liberec 6 248 211 37 15% 6
4 Uzel zla Cinema City Liberec 4 270 236 34 13% 8
5 Superbráška Cinema City Liberec 4 343 310 33 10% 8
6 Zlouni 2 Cinema City Liberec 2 137 113 24 18% 12
7 V zajetí démonů 4: Poslední rituály Cinema City Liberec 4 207 189 18 9% 4
8 Nepolapitelný Cinema City Liberec 8 372 355 17 5% 2
9 Fichtelberg Cinema City Liberec 8 414 399 15 4% 2
10 Neboj, jsem v pohodě Cinema City Liberec 3 138 131 7 5% 2
11 Velká odvážná nádherná cesta Cinema City Liberec 2 90 85 5 6% 2

Cinema City Liberec

Soukenné náměstí 669/2a, Liberec

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel