Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1793 15 446 9 0,0121
2 Brno 384 277 2 296 4 052 14 0,0105
3 Ostrava 302 456 2 275 3 700 13 0,0122
4 Plzeň 169 688 2 299 2 918 10 0,0172
5 Olomouc 100 043 3 344 2 612 8 0,0261
6 České Budějovice 93 883 2 260 2 542 10 0,0271
7 Hradec Králové 94 242 1 136 2 505 18 0,0266
8 Zlín 76 010 1 77 1 852 24 0,0244
9 Jihlava 50 760 1 72 1 194 17 0,0235
10 Pardubice 91 073 1 155 1 146 7 0,0126
11 Teplice 50 728 1 74 989 13 0,0195
12 Mladá Boleslav 44 778 1 68 986 14 0,022
13 Ústí nad Labem 95 003 1 86 742 9 0,0078
14 Liberec 102 247 1 84 659 8 0,0064
15 Opava 58 643 1 104 527 5 0,009
- CELKEM - 29 4123 41 870 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel