Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1869 35 730 19 0,0281
2 Brno 384 277 2 313 13 092 42 0,0341
3 Ostrava 302 456 2 296 8 377 28 0,0277
4 Plzeň 169 688 2 324 5 105 16 0,0301
5 Olomouc 100 043 3 338 4 129 12 0,0413
6 České Budějovice 93 883 2 269 3 418 13 0,0364
7 Hradec Králové 94 242 1 135 3 253 24 0,0345
8 Liberec 102 247 2 220 2 739 12 0,0268
9 Pardubice 91 073 1 161 2 409 15 0,0265
10 Ústí nad Labem 95 003 1 86 1 633 19 0,0172
11 Zlín 76 010 1 78 1 603 21 0,0211
12 Teplice 50 728 1 78 1 564 20 0,0308
13 Jihlava 50 760 1 72 1 481 21 0,0292
14 Opava 58 643 1 105 1 218 12 0,0208
15 Mladá Boleslav 44 778 1 73 1 150 16 0,0257
- CELKEM - 30 4417 86 901 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel