Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 503 6 019 12 0,0047
2 Ostrava 302 456 2 80 1 859 23 0,0061
3 Brno 384 277 2 86 1 692 20 0,0044
4 Plzeň 169 688 2 88 1 555 18 0,0092
5 Olomouc 100 043 3 92 1 396 15 0,014
6 Hradec Králové 94 242 1 36 1 321 37 0,014
7 České Budějovice 93 883 2 73 1 172 16 0,0125
8 Liberec 102 247 2 61 766 13 0,0075
9 Pardubice 91 073 1 43 681 16 0,0075
10 Jihlava 50 760 1 18 568 32 0,0112
11 Mladá Boleslav 44 778 1 21 544 26 0,0121
12 Zlín 76 010 1 25 517 21 0,0068
13 Opava 58 643 1 29 500 17 0,0085
14 Ústí nad Labem 95 003 1 26 323 12 0,0034
15 Teplice 50 728 1 21 321 15 0,0063
- CELKEM - 30 1202 19 234 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel