Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1855 18 071 10 0,0142
2 Brno 384 277 2 304 8 285 27 0,0216
3 Ostrava 302 456 2 289 5 597 19 0,0185
4 Olomouc 100 043 3 322 3 329 10 0,0333
5 Plzeň 169 688 2 327 3 220 10 0,019
6 Hradec Králové 94 242 1 154 3 043 20 0,0323
7 Liberec 102 247 2 228 2 419 11 0,0237
8 Pardubice 91 073 1 161 2 385 15 0,0262
9 České Budějovice 93 883 2 276 2 094 8 0,0223
10 Teplice 50 728 1 72 1 451 20 0,0286
11 Jihlava 50 760 1 74 1 100 15 0,0217
12 Ústí nad Labem 95 003 1 89 989 11 0,0104
13 Zlín 76 010 1 88 918 10 0,0121
14 Opava 58 643 1 106 633 6 0,0108
15 Mladá Boleslav 44 778 1 71 633 9 0,0141
- CELKEM - 30 4416 54 167 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel