Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Duna: Část druhá Cinestar Ostrava 7 1 458 1 292 174 12% 25
2 Sladký život Cinestar Ostrava 4 954 837 123 13% 31
3 Kung Fu Panda 4 Cinestar Ostrava 5 994 937 67 7% 13
4 Neposkvrněná Cinestar Ostrava 4 838 782 64 8% 16
5 Manželé Stodolovi Cinestar Ostrava 2 402 356 50 12% 25
6 Matka v trapu Cinestar Ostrava 2 452 406 50 11% 25
7 Panenky na útěku Cinestar Ostrava 3 642 619 29 5% 10
8 Hlasy mrtvých Cinestar Ostrava 1 214 190 26 12% 26
9 Ptáci stěhováci Cinestar Ostrava 1 214 201 15 7% 15
10 Ella a černý jaguár Cinestar Ostrava 1 206 199 9 4% 9

Cinestar Ostrava

Novinářská 6, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel